مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 آذر 1402 ساعت 18:202023-12-03حوادث

یک تن و 478 کیلوگرم انواع موادمخدر در سیستان و بلوچستان


جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: یک تن و 478 کیلوگرم انواع مواد مخدر در این استان کشف و در این رابطه 223 معتاد و خرده فروش حرفه ای مواد مخدر در این طرح دستگیر شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، سرهنگ مرتضی جوکار از اجرای طرح پیشگامان امنیت انتظامی 4 خبر داد و اظهار کرد: این طرح پس از کار اطلاعاتی و عملیاتی متعدد و منسجم در اقصی نقاط استان توسط مأموران جان بر کف پلیس پیشگیری به انجام رسید.

این مقام انتظامی افزود: در اجرای این طرح 1667 متهم دستگیر، همچنین 44 قبضه انواع سلاح غیرمجاز جنگی و شکاری کشف و بیش از 97 هزار لیتر سوخت قاچاق نیز از قاچاق منابع ملی جلوگیری شد.

جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان در ادامه با اشاره به جلوگیری از ورود اتباع بیگانه به کشور، گفت: پلیس استان در اجرای این طرح با اشراف اطلاعاتی موفق شدند تعداد 573 نفر از مترددین غیرمجاز را که از مرز گذر کرده و وارد کشور شده بودند را دستگیر کنند.

وی ادامه داد: مقدار یک تن و 478 کیلوگرم انواع مواد مخدر در این طرح کشف و در این رابطه 223 معتاد و خرده فروش حرفه ای مواد مخدر در این طرح دستگیر شدند.

سرهنگ جوکار گفت: ارزش اموال مکشوفه قاچاق در فضای حقیقی بنا به گفته کارشناسان بیش از 32 میلیارد تومان برآورد شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک تن و 478 کیلوگرم انواع موادمخدر در سیستان و بلوچستان

یک تن و 478 کیلوگرم انواع موادمخدر در سیستان و بلوچستان