مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 آذر 1402 ساعت 14:052023-12-03اقتصادي

توسعه محصولات دانش بنیان در صنعت پتروشیمی


مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس تأکید کرد: تمرکز بر اقتصاد مقاومتی متکی بر اقتصاد دانش بنیان و فناوری های تحول آفرین، ضامن عبور کشور از اقتصاد شکننده و وابسته است.

- مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس تأکید کرد: تمرکز بر اقتصاد مقاومتی متکی بر اقتصاد دانش بنیان و فناوری های تحول آفرین، ضامن عبور کشور از اقتصاد شکننده و وابسته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی عسکری در آیین افتتاحیه رویداد پتروفن با بیان اینکه تحریم ها موجب افزایش خودباوری شد و ایران به لطف مردم غیور و با همتش، نخبگان و نیروهای باهویت و مستحکمش در تحریم تبدیل به فولاد آبدیده شد، اظهار کرد: نگاه صادرات محور از ضرورت های زمانه ماست، اقتصاد ما بایستی قوی و درون زا باشد اما نباید کشوری درون گرا باشیم و باید برای فتح بازارهای جهانی تلاش کنیم، وقتی چنین عزمی شکل بگیرد شاهد روحیه جهادی و حماسی در صنعت خواهیم بود.

عسکری، ورود به بازارهای جهانی را موجب تقویت قابل توجه تولید و اقتصاد کشور عنوان کرد و افزود: کلید پیشرفت ما در این حوزه افزایش اعتماد به شرکت های دانش بنیان و توسعه محصولات دانش بنیان در صنعت و به ویژه صنعت پتروشیمی است.

ما باید برای استفاده از شرکت های دانش بنیان در صنعت، تلاش بسیار بیشتری کنیم و به جایگاه امروز قانع نباشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه محصولات دانش بنیان در صنعت پتروشیمی

توسعه محصولات دانش بنیان در صنعت پتروشیمی