مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 آذر 1402 ساعت 10:502023-12-06سياسي

بادامچیان در نشست شورای وحدت: از هرگونه تفرقه در جریان انقلابی جلوگیری خواهیم کرد


دبیر کل حزب مؤتلفه اسلامی در نشست شورای وحدت گفت: ما علاوه بر برنامه محوری، در انتخابات به دنبال معرفی فهرستی جامع و مانع هستیم و از هرگونه تفرقه در جریان انقلابی و ارزشی جلوگیری خواهیم کرد.

- به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، اسدالله بادامچیان، دبیر کل حزب مؤتلفه اسلامی در دومین نشست مشترک دبیران کل احزاب و تشکل های سیاسی و رؤسای کمیته های شورای وحدت نیروهای انقلاب اسلامی، گفت: قرائن نشان می دهد که انتخابات پر ماجرایی در پیش داریم، هم از لحاظ کمی و هم از لحاظ شعارها، برنامه ها و رویکردهایی که مطرح می شوند.

وی با اشاره به اینکه بیانیه گام دوم مسیر و جهت گیری های کلان کشور را ترسیم کرده است، اظهار کرد: نماینده مجلس آینده و کاندیداهایی که در این عرصه ورود پیدا کرده اند باید مشخص کنند چه برنامه و ایده ای برای تحول و تکامل نظام جمهوری اسلامی دارند و در راستای تحقق مطالبات مردم چه نگاه جدیدی دارند.

دبیر کل حزب مؤتلفه اسلامی، اظهار کرد: علاوه بر برنامه محوری، ما در انتخابات به دنبال معرفی فهرستی جامع و مانع هستیم و از هرگونه تفرقه در جریان انقلابی و ارزشی جلوگیری خواهیم کرد.

بیادی: هدف شورای وحدت مشارکت بالای مردم در انتخابات است در ادامه این نشست حسن بیادی دبیرکل جمعیت آبادگران ایران اسلامی پرهیز از افراط در رقابت های سیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بادامچیان در نشست شورای وحدت: از هرگونه تفرقه در جریان انقلابی جلوگیری خواهیم کرد

بادامچیان در نشست شورای وحدت: از هرگونه تفرقه در جریان انقلابی جلوگیری خواهیم کرد