مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 آذر 1402 ساعت 13:402023-11-30اقتصادي

ضرورت تشدید نظارت بر قیمت گذاری ها


نماینده ولی فقیه در گیلان خواستار تشدید نظارت بر روند تولید کالا، صادرات، قیمت گذاری ها و قطع دست واسطه گران شد و گفت: زمینه برای رشد صادرات هم به گونه ای فراهم شود تا مردم آسیب نبینند البته از مردم هم انتظار داریم که از کالای ایرانی حمایت کنند.

- ایسنا/گیلان نماینده ولی فقیه در گیلان خواستار تشدید نظارت بر روند تولید کالا، صادرات، قیمت گذاری ها و قطع دست واسطه گران شد و گفت: زمینه برای رشد صادرات هم به گونه ای فراهم شود تا مردم آسیب نبینند البته از مردم هم انتظار داریم که از کالای ایرانی حمایت کنند.

آیت الله رسول فلاحتی امروز، 9 آذرماه در دیدار با معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیرعامل سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان اظهار کرد: عواملی همچون تیرگی روابط میان اروپای شرقی و آسیای میانه به ویژه روسیه و بلاروس، ایجاد کریدور شمال - جنوب و همچنین خاستگاه روابط میان جنوب شرقی آسیا یعنی چین و شبه قاره و روابط تجاری اقتصادی آن ها با روسیه و منطقه می تواند برای جمهوری اسلامی ایران امروز یک میدان ایجاد کند.

وی با بیان اینکه امروز تولید، حرف اول را در تمام مسائل می زند و باید برای قوی تر شدن تولید و عدم ایجاد موانع برای تولیدکنندگان تلاش شود، افزود: تولید در زراعت، معدن، صنعت، دریا و تجارت و همه بخش ها باید مورد توجه با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت تشدید نظارت بر قیمت گذاری ها

ضرورت تشدید نظارت بر قیمت گذاری ها