مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 آذر 1402 ساعت 14:052023-12-07سياسي

تنفس مصنوعی به صف از هم پاشیده ضدانقلاب


حضور «مایک پمپئو» وزیرخارجه سابق امریکایی در میتینگ اخیر منافقین، شکاف و نقار در صف متشتت جریان ضدانقلاب اسلامی را تشدید کرده است.

- فارس پلاس؛ دیگر رسانه ها - مهر نوشت: در جریان اغتشاشات پاییز1401، نظام سلطه جنگ ترکیبی همه جانبه ای را به نظام و مردم ما تحمیل کرد، آن جنگ ترکیبی اگر چه خساراتی را به بار آورد، اما در نتیجه هدایت های رهبری فرزانه انقلاب و بصیرت مردم و هوشیاری دستگاه های ذی ربط اطلاعاتی و امنیتی، به هزیمت رفت، حالا با گذشت یک سال از آن وقایع، دشمن به هزیمت رفته در سودای تجدید قواست و برای این منظور سراغ گروهک تروریستی منافقین رفته اند.

در همین راستا، مایک پمپئو دولتمرد سابق امریکایی که در زمره دارودسته ترامپ است، اخیراً در میتینگ منافقین حضور یافته است؛ حضوری که برای جناح سلطنت طلب اپوزیسیون گران آمده است چراکه پمپئو در میتینگ منافقین حسابی از خجالت جماعت سلطنت طلب درآمده و صریحاً آن ها را دیکتاتور خطاب کرده است که جامعه ایرانی اقبالی به آن ها ندارد.

سلطنت طلبان که تا پیش از این برای پمپئو و تمامی نزدیکان ترامپ یقه می دریدند، این سخنان وزیر خارجه سابق امریکا علیه خود را در نتیجه شل کردن کیسه از ناحیه منافقین دانستند و چنین گفتند که منافقین برای هر سخنران، مبالغ معتنابهی را پرداخت می کنند و همین خاصه خرجی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تنفس مصنوعی به صف از هم پاشیده ضدانقلاب

تنفس مصنوعی به صف از هم پاشیده ضدانقلاب