مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 آذر 1402 ساعت 18:202023-11-30اقتصادي

تولید و تأمین 10 مگاوات برق برای شهرک صنعتی شمس آباد در نظر گرفته شده است


تولید و تأمین 10 مگاوات برق برای شهرک صنعتی شمس آباد در نظر گرفته شده که توسط دستگاه متولی پیگیری و اجرایی خواهد شد.

- ایسنا/تهران فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: تولید و تأمین 10 مگاوات برق برای شهرک صنعتی شمس آباد در نظر گرفته شده که توسط دستگاه متولی پیگیری و اجرایی خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در ادامه بازدید از ظرفیت های حوزه تولید ملی و بررسی مشکلات و نیازهای اهالی صنعت، مهدی باب الحوائجی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری عصر پنجشنبه 9 آذر ماه با حضور در شهرک صنعتی شمس آباد در بخش فشافویه، ضمن بازدید از چند مجموعه صنعتی در جلساتی به بررسی مشکلات و درخواست های صاحبان صنایع پرداخت.

فرماندار ویژه شهرستان ری در این بازدیدها از سه مجموعه صنعتی فعال در حوزه فرآوری و تولید مصنوعات سنگی، چاپ و تولید محصولات پلاستیکی و ساخت و تولید محصولات بلور و کریستال بازدید و در جلساتی باحضور مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره واحدها و مسئولین اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ری به بررسی مشکلات و درخواست های آنها پرداخت.

در حاشیه این بازدیدها که با حضور بابایی سرپرست معاونت برنامه ریزی و توسعه و تقوایی مشاور و مدیر حوزه فرماندار برگزار شد، فرماندار ویژه شهرستان ری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز و در راستای احصاء مشکلات تعدادی ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید و تأمین 10 مگاوات برق برای شهرک صنعتی شمس آباد در نظر گرفته شده است

تولید و تأمین 10 مگاوات برق برای شهرک صنعتی شمس آباد در نظر گرفته شده است