مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 آذر 1402 ساعت 10:152023-11-27سياسي

مصداق های رفتارهای بسیجی را در محیط دانشگاه ترویج دهیم


برای جذب بیشتر افراد باید در تراز یک بسیجی رفتار کنیم و در ارتباط با مردم و ارباب رجوع، مؤلفه های مکتب شهید سلیمانی را دنبال کنیم تا مردم و مخاطبان در عمل حس کنند که واقعاً سبک رفتاری ما از مقام معظم رهبری و شهید سلیمانی تأثیر گرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی دانشگاه تهران، سید محمد مقیمی رییس دانشگاه تهران روز یکشنبه 5 آذر ماه همزمان با سالروز تشکیل بسیج مستضعفین در جمع مسؤولان و نمایندگان بسیج اساتید، بسیج دانشجویی و بسیج کارکنان دانشگاه تهران که در محل تالار شهید سلیمانی مرکز حوزه ریاست و روابط عمومی برگزار شد، با موضوع تیم سازی و توسعه تشکیلاتی در نهاد بسیج سخنرانی کرد و گفت: امروز نهاد بسیج فراتر از مرزهای ایران و به طور مستقیم در عراق، سوریه، لبنان و یمن و امروز در غزه حضور دارد؛ به طور غیرمستقیم هم شاهد این هستیم که جنبشی در دنیا به پا شده است و همه متأثر از این نوع فرهنگ و نگاه به زندگی بشر هستند.

شاهد هستیم که مردم آزادیخواه جهان با الهام از روحیه بسیجیان در مقابل ظلم در جای جای جهان سکوت نمی کنند و حق طلبی و دفاع از مظلوم را پیشه کرده اند.

وی افزود: در مقطعی قرار داریم که باید تلاش هایمان را ساماندهی کنیم و روز به روز اهمیت این کار مضاعف می شود؛ بنابراین لازم است جبهه فرهنگی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصداق های رفتارهای بسیجی را در محیط دانشگاه ترویج دهیم

مصداق های رفتارهای بسیجی را در محیط دانشگاه ترویج دهیم