مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 آذر 1402 ساعت 10:352023-12-04اقتصادي

حمایت از دانش بنیان ها با معرفی سامانه ای که از واردات جلوگیری می کند


معاون فناوری و نوآوری وزارت علوم، تحقیقات با حضور در پارک علم و فناوری قزوین از 4 محصول دانش بنیان رونمایی کرد و در این رویداد از سامانه ای خبر داد که طراحی شده تا اگر یک فناوری قابلیت تولید داشت بخش واردات آن کالا به صورت اتوماتیک قفل شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علم و فناوری خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی وزارت علوم به نقل از پارک علم و فناوری قزوین، همزمان با گشایش نمایشگاه دستاورد های پژوهشی و فناوری استان قزوین، در مراسمی با حضور سجاد محمدعلی نژاد معاون فناوری و نوآوری وزیر علوم، اعلایی استاندار، رحمانی معاون اقتصادی، رییس پارک علم و فناوری و رؤسای دانشگاه های استان از 4 محصول دانش بنیان در پارک رونمایی شد.

در این مراسم، از دستگاه تست کشش، میکسر هموژنایزر تحت خلأپایلوت، میکسر مواد پودری و دستگاه سم پاش با بوم تاشوی هیدرولیک قابل تنظیم رونمایی شد.

دستگاه تست کشش دامنه کاربرد وسیعی در آزمایشگاه های صنایع و مراکز تحقیقاتی و پژوهشی مختلف جهت انجام آزمون های خواص مکانیکی مواد دارد.

همچنین میکسر هموژنایزر تحت خلأ پایلوت، مناسب تولید آزمایشی و آزمایشگاهی، مناسب تولید کچاپ، مایونز، محصولات آرایشی و بهداشتی و خمیردندان نیز در این آیین رونمایی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت از دانش بنیان ها با معرفی سامانه ای که از واردات جلوگیری می کند

حمایت از دانش بنیان ها با معرفی سامانه ای که از واردات جلوگیری می کند