مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 آذر 1402 ساعت 08:152023-12-02اقتصادي

بازگشت 7 واحد نیروگاه تولید برق سیستان و بلوچستان به مدار تولید


مدیر عامل شرکت مدیریت تولید برق نیروگاه های سیستان و بلوچستان، از وارد مدار شدن هفت واحد نیروگاه گازی و نیروگاه بخار در این استان خبر داد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیر عامل شرکت مدیریت تولید برق نیروگاه های سیستان و بلوچستان، از وارد مدار شدن هفت واحد نیروگاه گازی و نیروگاه بخار در این استان خبر داد.

مرادبخش بامری در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: واحدهای گازی 25 مگاواتی شماره 2، سه، پنج و 6 نیروگاه گازی زاهدان و واحد شماره 2، 162 مگاواتی نیروگاه گازی بمپور و واحدهای 2 و سه 64 مگاواتی بخار ایرانشهر پس از اتمام تعمیرات اتاق احتراق و تعمیرات دوره ای به مدار تولید بازگشته و به شبکه سراسری برق کشور پیوستند.

وی افزود: این واحدها که طبق برنامه زمان بندی و با هماهنگی مرکز کنترل شبکه برق ایران، به منظور حفظ آمادگی و تولید پایدار انرژی از مدار خارج شده بود، پس از انجام تعمیرات و بازدیدهای دوره ای مجدد به مدار تولید بازگشت.

مدیرعامل شرکت مدیریت تولید برق نیروگاه های سیستان و بلوچستان ادامه داد: با اتمام تعمیرات پیشگیرانه این هفت واحد، 17 واحد دیگر این نیروگاه ها تا پایان سال 1402 مورد بازدید و تعمیرات دوره ای قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشت 7 واحد نیروگاه تولید برق سیستان و بلوچستان به مدار تولید

بازگشت 7 واحد نیروگاه تولید برق سیستان و بلوچستان به مدار تولید