مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آذر 1402 ساعت 09:502023-12-18بين الملل

اسلواکی سیاست های اتحادیه اروپا را «مخرب» دانست


نخست وزیر اسلواکی گفت که حمایت اتحادیه اروپا از اوکراین، تحریم های ضد روسیه و سیاست های زیست محیطی «افراطی» برای اروپا «مخرب» است، اما بروکسل بحث در مورد این موضوعات را تحمل نمی کند.

- نخست وزیر اسلواکی گفت که حمایت اتحادیه اروپا از اوکراین، تحریم های ضد روسیه و سیاست های زیست محیطی افراطی برای اروپا مخرب است، اما بروکسل بحث در مورد این موضوعات را تحمل نمی کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رابرت فیتسو نخست وزیر اسلواکی در پیامی در شبکه اجتماعی فیس بوک نوشت: اگر ما نتوانیم حقیقت را بر سر میز مذاکره در بروکسل بگوییم که مثلا تحریم های ضد روسی کارساز نبوده، تخریب بیشتر اوکراین و کشتار اوکراینی ها راه به جایی نمی برد، اجرای افراطی و متعصبانه توافق سبز اقتصاد ما را می کُشد، اینکه 20 هزار تلفات در نوار غزه را نمی توان صرفا به خاطر اینکه اسراییل باعث آنها می شود نادیده گرفت، باعث می شود ما در یک سراشیبی لغزنده قرار بگیریم که می تواند نه تنها از نظر سیاسی، بلکه از نظر اقتصادی هم برای اروپا مخرب باشد.

نخست وزیر اسلواکی کمک های نظامی کشورش به کی یف را قطع کرده و قول داده که بسته تحریمی بعدی بروکسل را در صورتی که شامل تحریم سوخت هسته ای روسیه باشد، مسدود کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسلواکی سیاست های اتحادیه اروپا را «مخرب» دانست

اسلواکی سیاست های اتحادیه اروپا را «مخرب» دانست