مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 آذر 1402 ساعت 21:102023-11-28اقتصادي

نمایشگاه «ستاره ها» فرصتی برای برندسازی صنعت غذا و گردشگری در خراسان رضوی است


عضو کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی مشهد گفت: نمایشگاه صنعت غذا و گردشگری فرصتی جهت برندسازی هدفمند صنایع ارزشمند غذا و گردشگری است.

- نمایشگاه ستاره ها فرصتی برای برندسازی صنعت غذا و گردشگری در خراسان رضوی است ایسنا/خراسان رضوی عضو کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی مشهد گفت: نمایشگاه صنعت غذا و گردشگری فرصتی جهت برندسازی هدفمند صنایع ارزشمند غذا و گردشگری است.

آرزو رجب پور امشب، 7 آذرماه، در افتتاحیه چهارمین نمایشگاه صنعت غذا و گردشگری تحت عنوان ستاره ها که در منطقه گردشگری سپاد مشهد برگزار شد، اظهار کرد: امروز روز مهمی برای ایران و شهر مشهد است.

نمایشگاه ستاره ها که به مدت 4 روز برگزار می شود، فرصتی ارزشمند برای معرفی توانمندی های اقتصادی و صنعتی ایران، خراسان رضوی و مشهد به سرمایه گذاران و بازدیدکنندگان داخلی و خارجی و فرصتی جهت برندسازی هدفمند این صنایع ارزشمند است.

وی اضافه کرد: در این نمایشگاه حدود 100 شرکت و سازمان از برندهای قدرتمند از سراسر کشور محصولات و خدمات خود را در زمینه های گردشگری غذا، صنایع دستی و آثار هنری، تجهیزات و صنایع ساختمانی وابسته به نمایش خواهند گذاشت.

رجب پور ادامه داد: حضور سفارت مالزی و کنسولگری ها و هیات های تجاری کشورهای عراق، عربستان، ترکمنستان، ترکیه، پاکستان، افغانستان، تاجیکستان و م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه «ستاره ها» فرصتی برای برندسازی صنعت غذا و گردشگری در خراسان رضوی است

نمایشگاه «ستاره ها» فرصتی برای برندسازی صنعت غذا و گردشگری در خراسان رضوی است