مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 آذر 1402 ساعت 13:502023-11-26سياسي

تحکیم خانواده در سایه سار حجاب


گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو؛ دکتر فرزانه عبدالوهاب پور پژوهشگر فقه و حقوق در یادداشتی برای خبرگزاری دانشجو نوشت: حجاب به گونه ای که زیبایی ها و زینت زن را بپوشاند و او را از نگاه های آلوده حفظ کند، - اهمیت حجاب و پوشش از آن جهت است که نظام خانواده از گسستگی حفظ شود و اعضای آن از آسیب های روانیِ بی بندوباری مصون بمانند.

گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو؛ دکتر فرزانه عبدالوهاب پور پژوهشگر فقه و حقوق در یادداشتی برای خبرگزاری دانشجو نوشت: حجاب به گونه ای که زیبایی ها و زینت زن را بپوشاند و او را از نگاه های آلوده حفظ کند، دستوری قرآنی و تکلیفی انسانی است.

حجاب و پوشش اسلامی مانعی در راه رشد و کمال زن محسوب نمی شود؛ بلکه او را از بسیاری خطرات احتمالی حفظ می کند و پاکی و سلامت و عفت او را برای همسرش یا اگر ازدواج نکرده باشد، برای همسر آینده اش محفوظ می دارد.

استحکام رابطه زن و شوهر، ثبات دلبستگی و عشق و علاقه مرد به همسر خود، اطمینان و اعتماد مرد به همسرش و آرامش روحی و روانی زن و شوهر در بستر خانواده، مرهون پوشش زنان می باشد و این که مردان، زیبایی زنانی غیر از زن خود را نبینند.

در محیطی که حجاب وجود دارد و شرائط دیگر اسلامی رعایت می شود، زن و شوهر تعلق به یکدیگر دارند و احساساتشان و عشق و عواطفشان مخصوص یکدیگر است، ولی در محیطی که بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحکیم خانواده در سایه سار حجاب

تحکیم خانواده در سایه سار حجاب