مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 آذر 1402 ساعت 01:452023-11-29اقتصادي

بهره برداری از پیرترین پروژه آبی کهگیلویه و بویراحمد طی 36 ماه آینده


رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: با تامین 417 میلیارد تومان اعتبار، پروژه تامین اراضی دهدشت غربی طی 36 ماه تکمیل می شود و به بهره برداری می رسد.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: با تامین 417 میلیارد تومان اعتبار، پروژه تامین اراضی دهدشت غربی طی 36 ماه تکمیل می شود و به بهره برداری می رسد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جهانگیر شاهینی روز چهارشنبه در بازدید از پروژه تامین آب اراضی کشاورزی دهدشت غربی افزود: پروژه تامین آب اراضی کشاورزی دشت دهدشت غربی تاکنون 33 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی اظهار کرد: سه پروژه آبی شهرستان کهگیلویه شامل تامین آب اراضی کشاورزی دشت دهدشت غربی، آبرسانی به چهار شهر دهدشت، سوق، لنده و چرام و سد سرپری در اولویت است.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: حق شهرستان کهگیلویه بیشتر از این هاست و به این شهرستان آنطور که باید و شاید توجه نشده است.

شاهینی تصریح کرد: این پروژه با تامین 417 میلیارد تومان اعتبار طی 36 ماه تکمیل می شود و به بهره برداری می رسد.

وی ادامه داد: در واقع این پروژه سالی 130 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد که امسال 170 میلیارد تومان اعتبار به آن اختصاص داده شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از پیرترین پروژه آبی کهگیلویه و بویراحمد طی 36 ماه آینده

بهره برداری از پیرترین پروژه آبی کهگیلویه و بویراحمد طی 36 ماه آینده