مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آذر 1402 ساعت 17:152023-12-18اقتصادي

ماجرای یک همایش پر حاشیه و پر سروصدا؛ هزینه کرد 2 میلیارد تومان فقط برای 3 روز!


برگزاری همایش سه روزه مدیران مالیاتی کشور در شیراز و هزینه های پرسروصدای آن طی هفته گذشته حواشی بسیاری به دنبال داشت که امروز مدیرکل امور مالیاتی فارس به آن پاسخ داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، حمیدرضا محمدابراهیمی امروز در جمع خبرنگاران در خصوص همایش مدیران سازمان امور مالیاتی کشور در شیراز گفت: فعالیت های اداری ما درست انجام شده و روند کاری اداره درست بوده و توانسته ایم در جشنواره شهید رجایی بهترین نتایج را کسب کنیم.

وی اضافه کرد: دیوان محاسبات طی سه هفته گذشته مدارک این اداره کل را دریافت کرده ولی هنوز پاسخی به این مدارک داده نشده است.

محمدابراهیمی خاطرنشان کرد: وظایف مختلفی به اداره کل امور مالیاتی واگذار شده و نقش مالیات در جامعه نیز بسیار حائز اهمیت بوده از این رو شاهد هستیم وصول مالیات در این اداره کل به علت حواشی ایجاد شده، کاهش چشمگیری داشته است.

  او در خصوص برگزاری این اجلاس تاکید کرد: با توجه به تعداد مهمانان دعوت شده به این اجلاس شاهد هستیم که بیش از 130 نفر در این همایش حضور داشتند و تنها هتلی که بر اساس مکاتبات صورت گرفته توان ارائه خدمات به این افراد را داشت هتل هما شیراز بود.

2 میلیارد و 600 میلیون تومان هزینه همایش   محمد ابراهیمی ادامه داد: مجموع هزینه های انجام شده نزدیک به 2 میلیارد و 600 میلیون ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای یک همایش پر حاشیه و پر سروصدا؛ هزینه کرد 2 میلیارد تومان فقط برای 3 روز!

ماجرای یک همایش پر حاشیه و پر سروصدا؛ هزینه کرد 2 میلیارد تومان فقط برای 3 روز!