مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 آذر 1402 ساعت 09:202023-12-16اقتصادي

جایگزینی یک میلیارد مترمکعب از مصارف آب صنایع با پساب تا پایان دولت


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، هاشم امینی، مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور، اظهار داشت: امروز شدت مصرف، چالش جدی بخش انرژی و کلان کشور است و در بخش آب نیز این شدت مصرف بالا، - مدیرعامل آبفای کشور گفت: برنامه ریزی دقیق و پایش هفتگی در مجموعه وزارت نیرو درحال انجام است که هرچه زودتر و سریع تر بتوانیم پساب های فاضلاب را در بخش صنایع آب بری که امکان استفاده از آب پساب را برای جایگزین آب باکیفیت دارند، جایگزین کنیم.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، هاشم امینی، مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور، اظهار داشت: امروز شدت مصرف، چالش جدی بخش انرژی و کلان کشور است و در بخش آب نیز این شدت مصرف بالا، در بخش های مختلف دیده می شود.

وی افزود: شدت مصرف در کشور، هم برای نسل فعلی و هم برای نسل آینده، مشکل آفرین خواهد بود و نگاه توسعه پایدار، در این شرایط مصرف غیربهینه، محقق نخواهد شد.

مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور خاطرنشان کرد: در تمامی بخش ها، از جمله مصارف شرب، کشاورزی و صنعت باید در روند مصرف بازنگری و روند ها را به سمت بهینه مصرف کردن اصلاح کنیم.

* ضرورت مدیریت علمی و جهادی در زمینه تأمین و مصرف آب وی ادامه داد: درحال گذراندن چهارمین سال پیاپی خشکسالی در کشور هستیم و علی رغم پیش بینی های سازمان هواشناس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جایگزینی یک میلیارد مترمکعب از مصارف آب صنایع با پساب تا پایان دولت

جایگزینی یک میلیارد مترمکعب از مصارف آب صنایع با پساب تا پایان دولت