مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 آذر 1402 ساعت 19:202023-11-25اقتصادي

آغاز عملیات اجرایی آبرسانی به مجتمع «کرکنار» بابل


به مناسبت هفته بسیج عملیات آبرسانی به مجتمع کرکنار شهرستان بابل با بهره مندی 1200 نفر شروع شد.

- مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب مازندران امروز، 4 آذر ضمن گرامیداشت هفته بسیج، اظهار کرد: عملیات آبرسانی به مجتمع کرکنار با هدف ایجاد ذخیره مطمئن در مواقع پیک مصرف با اجرای عملیاتی شامل 2 هزار متر شبکه توزیع با لوله پلی اتیلن به قطر 500 و160 ، احداث مخزن 500 متر مکعبی و محوطه سازی آغاز شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بهزاد برارزاده اعتبار در نظر گرفته شده برای این مجتمع آبرسانی را 65 میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: پس از اتمام عملیات اجرایی و بهره برداری از این پروژه 1200 خانوار روستای کرکنار از توابع شهرستان بابل از مزایای ان بهره مند خواهند شد.

وی با اشاره به اجرای 600 پروژه از محل محرومیت زدایی، بنیاد برکت و مجمع خیرین و 200 روستا در قالب قرارداد با قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) گفت: تفکر بسیجی در اجرای پروژه های آبرسانی در استان نهادینه شده و اکنون پروژه های زیادی توسط قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) و بسیج سازندگی در حال اجراست.

برارزاده از انعقاد قرارداد فاز دوم پروژه های آبرسانی در قالب طرح محرومیت زدایی با قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) خبر داد و افزود: تاکنون عملیات اجرایی 120 کیلومتر شبکه توزیع و احداث 13 باب مخزن ذخیره به اتمام رسیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز عملیات اجرایی آبرسانی به مجتمع «کرکنار» بابل

آغاز عملیات اجرایی آبرسانی به مجتمع «کرکنار» بابل