مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 آذر 1402 ساعت 18:002023-11-30سياسي

حضور میدانی مسئولان موجب اتخاذ تصمیمات واقع بینانه می شود


حضور میدانی مسئولان و خدمتگزاران موجب احصای مشکلات و اتخاذ تصمیمات واقع بینانه خواهد شد.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: حضور میدانی مسئولان و خدمتگزاران موجب احصای مشکلات و اتخاذ تصمیمات واقع بینانه خواهد شد.

غلامعلی حیدری 9 آذرماه در جلسه شورای اداری شهرستان بن با تاکید بر خدمتگزاری بی منت به مردم، اظهار کرد: تلاش دولت سیزدهم در راستای توزیع عادلانه امکانات و اعتبارات است، به طوری که اعتبارات 1401 شهرستان بن نسبت به سال 92، رشد 2694 درصدی و اعتبارات شهرستانی که شامل اعتبارات سالانه و اعتبارات سفر در سال 1401 نسبت به 1400 از رشد 1173 درصدی برخوردار بوده است.

وی با اشاره به رشد اعتبارات و اهتمام ویژه دولت، افزود: این اقدامات همچنان ادامه خواهد داشت، گرچه حضور میدانی مسئولان و خدمتگزاران موجب احصای مشکلات و اتخاذ تصمیمات واقع بینانه خواهد شد.

وی گفت: در حوادث خدمتگزاران در کنار مردم قرار دارند که اگر این اتفاقات نیفتد فاجعه رخ می دهد، بنابراین اقدامات پیشگیرانه منجر به کاهش آسیب ها و موجب احساس آرامش مردم می شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه جهاد تبیین موضوع مهمی است، تصریح کرد: لازم است این موضوع مهم مورد توجه قرار گیرد، از طرفی باید اقداماتی که در حوزه های مختلف از جمله تخصیص اعتبار،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور میدانی مسئولان موجب اتخاذ تصمیمات واقع بینانه می شود

حضور میدانی مسئولان موجب اتخاذ تصمیمات واقع بینانه می شود