مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 آذر 1402 ساعت 14:302023-12-05سياسي

ویژه برنامه هایی برای وحدت حوزه و دانشگاه در لرستان اجرا می شود


تدابیر خوبی در استان برای وحدت بین حوزه و دانشگاه طراحی شده که باید امسال عملیاتی شود، نشست ها باید مصوباتش عملیاتی شود که منجر به تحول همراه با جهش باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بروجرد حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی امروز در جلسه هم اندیشی مراکز آموزش عالی با مسئولان استانی لرستان که در دانشگاه آیت الله بروجردی(ره) برگزار شد، عنوان کرد،: در جامعه اصناف مختلفی در عرصه اقتصادی فعالیت دارند، دستگاه های دولتی و خصوصی و اصناف مختلف اعضای یک پیکر هستند و زمانی که با هم هماهنگ باشند می توانند اهداف کلان را به هدف برسانند.

وی اظهار داشت: لازم است هماهنگی بین دستگاه ها در سطح مطلوب انجام شود، دیگر فرصت آزمون و خطا وجود ندارد، باید به سوی قله های پیشرفت حرکت کنیم.

نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: اگر بصیرت سیاسی و دینی نداشته باشیم به بیراهه می رویم، و اگر راه را گم کنیم و هرچه سرعت هم داشته باشیم از مسیر اصلی دور می شویم.

وی با اشاره به اینکه اگر زشت گویی در جامعه رواج یافت معلوم است که بصیرت نیست، بیان کرد: انتقاد و نقد منصفانه جزء اصول بدیهی و راه گشاست و اگر با بد زبانی و توهین و افترا و بداخلاقی همراه شد دیگر کار خدایی نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ویژه برنامه هایی برای وحدت حوزه و دانشگاه در لرستان اجرا می شود

ویژه برنامه هایی برای وحدت حوزه و دانشگاه در لرستان اجرا می شود