مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آذر 1402 ساعت 15:002023-12-20بين الملل

چگونه مردم در سرتاسر جهان به بایکوت اسراییل رو آوردند؟


بسیاری از برندهای غربی، به ویژه آنهایی که طرفدار اسراییل هستند، تأثیر تحریم ها را احساس کرده اند.

صاحبان امتیازات محلی - از جمله صاحبان مک دونالد در مصر، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، ادامه جنگ در غزه برابر شده با ادامه اعتراض های زنجیره ای به کشتار غیرنظامیان توسط رژیم اسراییل.

این اعتراض ها تنها به حضور در خیابان ها و شعارهای تند و تیز و البته بی سابقه علیه اسراییل محدود نشده بلکه با اقدام های عملی نظیر بایکوت کالاهای اسراییلی هم در تعداد بسیار زیادی از کشورها ادامه پیدا کرده است.

الجزیره در گزارشی در این باره می نویسد: از جاکارتا تا سانفرانسیسکو، صدها هزار نفر طی دو ماه گذشته در اعتراض به حمله مداوم اسراییل به غزه که بیش از19600 نفر از جمله بیش از 7700 کودک را به قتل رسانده است، به خیابان ها ریخته اند.

بر اساس گزارش پروژه داده های مکان و رویدادهای جنگ مسلحانه ، یک سازمان غیردولتی متخصص در جمع آوری داده های جنگ و تخاصم، از 7 اکتبر تا 24 نوامبر، حداقل 7283 تظاهرات حامی فلسطین در بیش از 118 کشور و منطقه برگزار شد.

بسیاری دیگر تصمیم گرفته اند با استفاده از قدرت خرید خود محکومیت خود را ابراز کنند و محصولات و خدماتی را که از اسراییل حمایت می کنند تحریم کنند و در نتیجه به جنبش انزوا ، عدم سرمایه گذاری و تحریم اسراییل (BDS) که در سال 2005 توسط ائتلافی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چگونه مردم در سرتاسر جهان به بایکوت اسراییل رو آوردند؟

چگونه مردم در سرتاسر جهان به بایکوت اسراییل رو آوردند؟