مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 آذر 1402 ساعت 12:402023-12-15سياسي

واکنش مجلس به گزارش «دستکاری در لوایح»


در جوابیه روابط عمومی مجلس به ادعای دستکاری در لوایح آمده است: به نظر می رسد این دست اقدامات در راستای تخریب مجلسی است که برای اولین بار منطبق بر یک نقشه راه، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از روزنامه اعتماد، روز گذشته روابط عمومی مجلس با ارسال جوابیه ای نسبت به یکی از گزارش های منتشر شده پیرامون اظهارات حسن نوروزی، عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس در اعتماد واکنش نشان داد.

در بطن این جوابیه اما گزاره هایی وجود دارد که به نظر می رسد لازم است در خصوص آن روشنگری شود.

مبنای تهیه گزارش یاد شده در اعتماد ، مناظره ای است که میان غلامرضا نوری قزلجه، نماینده بستان آباد و حسن نوروزی، نماینده رباط کریم برگزار شده است.

در این مناظره حسن نوروزی در واکنش به انتقاداتی که در خصوص ایرادات شورای نگهبان به لایحه حجاب و عفاف مطرح می شود، رسما اعلام می کند متن لایحه ای که راهی شورای نگهبان شده با محتوای مورد نظر نمایندگان عضو کمیسیون ویژه بررسی این لایحه تفاوت های جدی دارد.

پس از طرح این موضوع زمانی که غلامرضا نوری اظهار شگفتی کرده و خواستار تشریح بیشتر موضوع می شود، نوروزی با صراحت اعلام می کند افرادی در درون مجلس در این لایحه دست برده اند؛ ضمن اینکه اعلام می کند اسناد چنین دستکاری هایی را در اختیار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش مجلس به گزارش «دستکاری در لوایح»

واکنش مجلس به گزارش «دستکاری در لوایح»