مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 آذر 1402 ساعت 12:252023-12-07سياسي

لزوم نگاه ویژه وزیر اقتصاد به تولید ناخالص داخلی استان زنجان


نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم نگاه ویژه وزیر اقتصاد به تولید ناخالص داخلی استان زنجان، گفت: باید در خصوص هزینه های جاری توجه جدی شود.

- ایسنا/زنجان نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم نگاه ویژه وزیر اقتصاد به تولید ناخالص داخلی استان زنجان، گفت: باید در خصوص هزینه های جاری توجه جدی شود.

سیدالبرز حسینی (پنج شنبه، 16 آذرماه) در جلسه شورای اداری استان زنجان که با حضور وزیر اقتصاد و دارایی و در سالن پیامبر اعظم استانداری زنجان برگزار شد، با بیان اینکه ما شرایط جغرافیایی خاصی در استان زنجان داریم و در منطقه ای قرار گرفته ایم که راه های ارتباطی با چند استان کشور داریم، اظهار کرد: 45 درصد جمعیت کشور با ما 300 الی 350 کیلومتر با استان زنجان فاصله دارند و با توجه به اقلیم استان زنجان، می توانیم در حوزه اقتصاد کشور ایفای نقش کنیم.

وی با بیان اینکه در استان زنجان مشکلات مختلفی داریم که در راستای حل آن تلاش می شود، تصریح کرد: طی 10 سال گذشته، حدود 14 درصد آن چیزی که از مودیان مالیاتی می گرفتیم، رشد کرده ایم در صورتی که میانگین رشد دیگر استان ها 8 درصد بوده است.

این مسئول با تاکید بر لزوم نگاه ویژه وزیر اقتصاد به تولید ناخالص داخلی استان زنجان، عنوان کرد: باید به هزینه های جاری توجه جدی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم نگاه ویژه وزیر اقتصاد به تولید ناخالص داخلی استان زنجان

لزوم نگاه ویژه وزیر اقتصاد به تولید ناخالص داخلی استان زنجان