مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 آذر 1402 ساعت 14:102023-12-16ورزشي

شریفی: کشتی به ورزش پولدارها تبدیل شده / دبیر به یزدانی پرداخت میلیاردی داشته


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجو،  سید ذوالفقار شریفی درباره میزبانی ساری از رقابت های کشتی آزاد قهرمانی کشور به عنوان مرحله نخست انتخابی تیم ملی، - رییس هیات کشتی ساری: کشتی به ورزش پولدار ها تبدیل شده و شاهد این هستیم که با اقدامات دبیر، ورزشکاران این رشته رقم های خوبی را از مدال آوری و حضور در لیگ دریافت می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجو،  سید ذوالفقار شریفی درباره میزبانی ساری از رقابت های کشتی آزاد قهرمانی کشور به عنوان مرحله نخست انتخابی تیم ملی، اظهار کرد: ابتدا جا دارد از حمایت های ویژه علیرضا دبیر از کشتی قهرمان پرور مازندران قدردانی کنم و از او بابت موافقت با دادن میزبانی این مسابقات بزرگ به ساری تشکر کنم.

ساری پس از سال ها میزبانی یک روبداد مهم کشتی را بر عهده گرفت و تنها طی یک هفته توانستیم مهیای میزبانی از این رقابت ها شویم.

امیدوارم تلاش های شبانه روزی همکاران ما برای میزبانی شایسته از تعداد بالای کشتی گیران و میهمانان به ثمر نشسته باشد و توانسته باشیم میزبان خوبی برای کشتی ایران باشیم.

رییس هیات کشتی ساری، افزود:  در حد یک هفته میزبانی را قبول کردیم و زمانیکه دبیر تکلیف کرد گفتیم مسابقات را به بهترین شکل برگزار می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شریفی: کشتی به ورزش پولدارها تبدیل شده / دبیر به یزدانی پرداخت میلیاردی داشته

شریفی: کشتی به ورزش پولدارها تبدیل شده / دبیر به یزدانی پرداخت میلیاردی داشته