مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 آذر 1402 ساعت 06:152023-12-08اقتصادي

تکمیل محور خرم آباد _ پل دختر 3500 میلیارد تومان اعتبار می خواهد


سرپرست طرح های شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل لرستان اعتبار هزینه شده برای محور خرم آباد_ پل دختر را 470 میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: - گودرز بابا عباسی در گفت وگو با خبرنگار فارس در خرم آباد، با اشاره به آخرین وضعیت محور خرم آباد-پل دختر، اظهار کرد: پیشرفت کلی پروژه خرم آباد-پل دختر به طول 52 کیلومتر با در نظر گرفتن قطعه سوم که در حال انجام مطالعات است حدود 28 درصد است.

وی اعتبار هزینه شده برای پروژه را 470 میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: برای تکمیل محور خرم آباد - پل دختر هم اعتباری بالغ بر 3 هزار و 500 میلیارد تومان نیاز است.

سرپرست طرح های شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل لرستان عمده ترین مشکل پروژه خرم آباد- پل دختر را کمبود اعتبار و نقدینگی همچنین عدم تملک اراضی کشاورزی طول مسیر عنوان کرد و گفت: در صورت تامین اعتبار لازم این پروژه ظرف مدت 2 سال قابل بهره برداری خواهد بود.

بابا عباسی با بیان اینکه این پروژه در چهار قطعه در حال انجام است، گفت: عملیات اجرایی قطعه اول، دوم و چهارم در حال اجرا است، قطعه سوم این محور در حال انجام مطالعات بازنگری و تکمیلی مسیر است.

وی خاطر نشان کرد: عملیات اجرایی قطعه سوم پس از تکمیل و جمع بندی نهایی با برگزاری مناقصه و انتخاب پیمانکار برگزار شروع خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل محور خرم آباد _ پل دختر 3500 میلیارد تومان اعتبار می خواهد

تکمیل محور خرم آباد _ پل دختر 3500 میلیارد تومان اعتبار می خواهد