مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آذر 1402 ساعت 15:152023-12-12سياسي

دانشگاه باید محلی برای تربیت انسان های جهانی باشد


مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه محقق اردبیلی گفت: جهاد یعنی روی مین رفتن، چه در ایام جنگ و چه در ایام مسئولیت.

- مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه محقق اردبیلی: دانشگاه باید محلی برای تربیت انسان های جهانی باشد ایسنا/اردبیل مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه محقق اردبیلی گفت: جهاد یعنی روی مین رفتن، چه در ایام جنگ و چه در ایام مسئولیت.

حجت الاسلام محمد رضا مصلح نیا 21 آذر در مراسم آغاز مسابقه مناظره دانشجویی معنای جهاد را روی مین رفتن برشمرد و گفت: در دوران مسئولیت داشتن نیز باید روی برخی از مین ها رفت.

وی مناظره دانشجویی را کف مناظرات دینی دانست و افزود: نباید در برگزاری مناظرات بستری فراهم شود که مناظره کننده لکنت زبان بگیرد.

مصلح نیا اعلام کرد: دوری از افراط و تعصب در مناظره و داشتن صعه صدر ضروری است و محیط مناظره باید گفتمان محور باشد.

وی معنای تحت الفظی کلمه دانشگاه را غلط خطاب کرد و گفت: دانشگاه باید محلی برای تربیت انسان های یونیورسال و جهانی باشد و چنین انسان هایی برای سعادت بشر مفید خواهند بود.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه محقق اردبیلی اظهار کرد: اشخاص و افرادی که در طول تاریخ دعوای دین و علم را به راه انداخته اند، بشر ار به ورطه نابودی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه باید محلی برای تربیت انسان های جهانی باشد

دانشگاه باید محلی برای تربیت انسان های جهانی باشد