مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آذر 1402 ساعت 14:502023-12-19بين الملل

تشکیل ائتلاف گشت زنی در دریای سرخ؛ اقدامی تنش زا در منطقه


یک کارشناس مسائل بین الملل گفت که اقدام آمریکا برای همراه کردن تعدادی از کشورها برای مقابله با اقدامات یمنی ها در دریای سرخ اقدامی تنش زا و بر هم زننده امنیت و آرامش در منطقه است و بهتر است این کشورها به جای چنین اقداماتی اسراییل را به آتش بس دائمی وادار کنند.

- تشکیل ائتلاف گشت زنی در دریای سرخ؛ اقدامی تنش زا در منطقه یک کارشناس مسائل بین الملل گفت که اقدام آمریکا برای همراه کردن تعدادی از کشورها برای مقابله با اقدامات یمنی ها در دریای سرخ اقدامی تنش زا و بر هم زننده امنیت و آرامش در منطقه است و بهتر است این کشورها به جای چنین اقداماتی اسراییل را به آتش بس دائمی وادار کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کشورهای انگلیس، بحرین، کانادا، فرانسه، ایتالیا، هلند، نروژ، سیشل و اسپانیا قصد دارند در ائتلافی به رهبری آمریکا برای آنچه حمایت از تجارت در دریای سرخ در پی حملات حوثی ها (ارتش یمن) خوانده می شود شرکت کنند.

لوید آستین وزیر دفاع آمریکا مدعی شده است، تشدید تنش از سوی یمن جریان تجارت آزاد را تهدید و قانون بین الملل را نقض می کند.

اتهام زنی آمریکا به یمن در حالی است که ارتش این کشور در راستای حمایت از مردم و مقاومت فلسطین، اعلام کرده تنها کشتی های مرتبط با رژیم صهیونیستی یا کشتی هایی که عازم سرزمین های اشغالی هستند را هدف قرار می دهد و آزاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل ائتلاف گشت زنی در دریای سرخ؛ اقدامی تنش زا در منطقه

تشکیل ائتلاف گشت زنی در دریای سرخ؛ اقدامی تنش زا در منطقه