مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 آذر 1402 ساعت 16:102023-12-07سياسي

آقای اژه ای نماینده ما جوانان در بین روسای قوای دیگر باشید!


دانشجوی اردبیل خطاب به رییس قوه قضاییه گفت: آقای اژه ای نماینده ما جوانان در بین ؤسای قوای دیگر باشید.

- آقای اژه ای نماینده ما جوانان در بین روسای قوای دیگر باشید! ایسنا/اردبیل دانشجوی اردبیل خطاب به رییس قوه قضاییه گفت: آقای اژه ای نماینده ما جوانان در بین ؤسای قوای دیگر باشید.

رقیه شهبازی نماینده دانشجویان دانشگاه محقق اردبیلی طی سخنانی اظهار کرد: آقای اژه ای در ابتدا بر خود فرض می دانم از شما قدردانی کنم و سپس سفره دل بگشایم؛ اگرچه ما برای حضور شما در دانشگاه خود مکاتبات لازم را انجام دادیم اما حتی خوشبین ترین فرد ما نیز تصور نداشت که شما در میان کثیری از دانشگاه های مرکزنشین، بدون نگاه تبعیض آمیز دانشگاه ما را برای سخنرانی روز دانشجو انتخاب کنید و غیر از تهرانی صدای ما را هم بشنوید از این بابت قدردان شما هستیم.

وی افزود: ما از شما خواهش داریم زیرمجموعه خود را مکلف کنید تا در تبیین و تشریح امرِ مبارزه با فساد کوشاتر باشند و اگر این فساد از ناحیه دلتمردان فعلی و سابق سَر می زند در معرفی آنها به مردم کوتاهی نکنند و در مجازات آنها کوتاهی نکنند.

شهبازی گفت: مبارزه ساختاری با فساد و خشکاندن ریشه های فساد، امری مبارک است اما این امر مبارک نباید مقوله ی نقره داغ کردن فرد فاسد را تحت الشعاع قرار دهد؛ چرا به پرونده داماد یکی از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آقای اژه ای نماینده ما جوانان در بین روسای قوای دیگر باشید!

آقای اژه ای نماینده ما جوانان در بین روسای قوای دیگر باشید!