مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 آذر 1402 ساعت 07:102023-11-27اجتماعي

کاهش 14 درجه ای دما در گلستان


مدیرکل هواشناسی گلستان از ورود سامانه سرد و بارشی به استان از روز سه شنبه و کاهش 10 الی 14 درجه ای دما خبرداد و گفت: فعالیت این سامانه تا روز چهارشنبه در گلستان ادامه دارد.

- امان محمد کمالی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان اظهار کرد: از صبح سه شنبه سامانه سرد و بارشی به استان نفوذ خواهد کرد و شاهد ناپایداری جو خواهیم بود.

مدیرکل هواشناسی گلستان افزود: از پیامدهای این سامانه رگبار و رعد و برق، در مناطق مرتفع کوهستانی ریزش برف، احتمال تگرگ، مه غلیظ، کاهش 10 الی 14 درجه ای دما، وزش باد نسبتاً شدید و در مناطق مستعد احتمال وقوع گرد و غبار خواهد بود.

وی با بیان این که فعالیت این سامانه تا صبح چهارشنبه در استان ادامه خواهد یافت، ادامه داد: طی این مدت با توجه به نوع فعالیت سامانه احتمال آبگرفتگی معابر، بالا آمدن سطح آب رودخانه ها، لغزندگی جاده ها، اختلال در تردد جاده ای و احتمال برخورد صاعقه وجود دارد.

کمالی به شهروندان توصیه کرد که از اسکان در حاشیه و بستر رودخانه ها خودداری کرده و در ترددهای جاده ای احتیاط کنند.

مدیرکل هواشناسی گلستان همچنین با اشاره به متلاطم بودن دریا و وزش باد تا 60 کیلومتر بر ساعت هشدار داد که صیادان و کاربران دریایی اقدامات مناسب و پیشگیرانه را انجام داده و طی این مدت از فعالیت های دریایی بپرهیزند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 14 درجه ای دما در گلستان

کاهش 14 درجه ای دما در گلستان