مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 آذر 1402 ساعت 15:002023-11-26سياسي

انتقاد دبیر جامعه روحانیت شیراز از راه اندازی خیابان غذا بدون ملاحظات فرهنگی


دبیر جامعه روحانیت شیراز از راه اندازی خیابان غذا در این کلان شهر بدون ملاحظات فرهنگی انتقاد کرد و خواستار توقف افتتاح این خیابان شد و گفت: - ایسنا/فارس دبیر جامعه روحانیت شیراز از راه اندازی خیابان غذا در این کلان شهر بدون ملاحظات فرهنگی انتقاد کرد و خواستار توقف افتتاح این خیابان شد و گفت: باید تا زمانی که برای این خیابان پیوست فرهنگی تهیه نشده است، از افتتاح آن جلوگیری شود.

حجت الاسلام والمسلمین سیدمحی الدین طاهری امروز، 5 آذرماه در جلسه جامعه روحانیت شیراز با انتقاد از راه اندازی خیابان غذا در شیراز بدون ملاحظات فرهنگی گفت: عجیب است که مصوبه دوره قبل شورای اسلامی شهر شیراز باید در این دوره و از سوی اعضایی که دارای سابقه ولایی و مذهبی هستند به اجرا در آید در حالی که آسیب های فرهنگی و اجتماعی آن نادیده گرفته شده است.

قرآن به صراحت شب را زمانی برای آرامش می داند و ایجاد فعالیت شبانه ما را از سبک زندگی اسلامی ایرانی دور می کند و بر نهاد خانواده تاثیر منفی دارد.

وی ادامه داد: این در حالی است که مقام معظم رهبری (حفظه الله) تاکیدات فراوانی بر رعایت پیوست فرهنگی پیش از اجرای طرح های این چنینی دارند و اکنون در سومین حرم اهل بیت(ع) که باید الگویی برای جهان اسلام باشد، شاهد راه اندازی مراکز تجمع شبانه بدون ملاحظه پیوست فرهنگی هس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد دبیر جامعه روحانیت شیراز از راه اندازی خیابان غذا بدون ملاحظات فرهنگی

انتقاد دبیر جامعه روحانیت شیراز از راه اندازی خیابان غذا بدون ملاحظات فرهنگی