مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 آذر 1402 ساعت 09:252023-12-07اقتصادي

خبرگزاری ایسنا یکی از سرآمدان عرصه خبر است


مدیر کل امور اقتصاد و دارایی خراسان جنوبی با بیان اینکه خبرگزاری ایسنا یکی از سرآمدان عرصه خبر است، گفت: اگر پیوست رسانه ای درست و دقیق با اقناع افکار عمومی و با حمایت همراه باشد مطمئناً در زمان و هزینه های آن صرفه جویی می شود.

- ایسنا/خراسان جنوبی مدیر کل امور اقتصاد و دارایی خراسان جنوبی با بیان اینکه خبرگزاری ایسنا یکی از سرآمدان عرصه خبر است، گفت: اگر پیوست رسانه ای درست و دقیق با اقناع افکار عمومی و با حمایت همراه باشد مطمئناً در زمان و هزینه های آن صرفه جویی می شود.

مرتضی ذاکریان، مدیر کل اقتصاد و دارایی خراسان جنوبی، در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه پتانسیل های خوبی در حوزه پژوهش وجود دارد، گفت: در جهاددانشگاهی فعالیت هایی که انجام می گیرد مشخص و در خور ارزش است.

ذاکریان با بیان اینکه آشنایی مردم با خدماتی که در جامعه ارائه می شود چند حُسن دارد، گفت: اقدامات و فعالیت هایی در خصوص ضرورت جهاد تبیین در حوزه های مختلف علمی و دانشگاهی برای مردم تبیین می شود و زمانی که مردم آشنایی با این خدمات پیدا کنند مطالبه گری عمومی صورت می گیرد.

مدیر کل امور اقتصاد و دارایی خراسان جنوبی با بیان اینکه خدماتی که در نمایشگاه پژوهش و فناوری فن بازار ارائه می شود و آشنایی مردم با این حوزه، باعث پیدایش ایده های خامی در ذهن و کشف یک نیاز م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبرگزاری ایسنا یکی از سرآمدان عرصه خبر است

خبرگزاری ایسنا یکی از سرآمدان عرصه خبر است