مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آذر 1402 ساعت 13:152023-12-12ورزشي

حضور 198 بازیکن خراسانی در تیم های ملی فوتبال و فوتسال


در رده سنی پایه 88 بازیکن، در فوتسال 51 بازیکن و در بخش بانوان 59 بازیکن به تیم ملی دعوت شدند.

  - ایسنا/خراسان رضوی احسان اصولی گفت: در رده سنی پایه 88 بازیکن، در فوتسال 51 بازیکن و در بخش بانوان 59 بازیکن به تیم ملی دعوت شدند.

  احسان اصولی در اختتامیه دوره مربی گری فوتسال سطح 3 آسیا که شب گذشته 20 آذر در مشهد برگزار شد، اظهار کرد: مجموعه ماحصل راهبردهایی که طی 4 ساله گذشته در هیات فوتبال دنبال کردیم در حال ثمره دادن است.

شاید یکی از جدی ترین ایرادات ما نداشتن تیم لیگ برتری است که همه آن را وظیفه هیات و اداره کل ورزش و جوانان می دانند در حالی که این امر مهم باید در یک فضای کلی محقق شود که یک تیم لیگ برتری داشته باشیم.

برای تیم لیگ برتری 450 میلیارد تومان باید هزینه کرد و یک عزم جامعی را می طلبد و صرفا برعهده هیات فوتبال و اداره کل ورزش وجوانان نیست.

وی افزود: آنچه که امروز هیات فوتبال کسب کرده نتیجه یک اکوسیستم منسجم در کل خراسان رضوی است و انصافا کارنامه موفقی هم ثبت کردند و در قیاس با ادوار گذشته، سایر رشته های ورزشی و هیات های سطح کشور قابل دفاع است.

رییس هیات فوتبال خراسان رضوی ادامه داد: دوره هایی که برگزار می کنیم باید نتیجه بخش باشد که در استان ما محقق شده است، هم اکنون ما 71 تیم در رشته های فوتبال، فوتسال و بخش بانوان در رده های مخت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور 198 بازیکن خراسانی در تیم های ملی فوتبال و فوتسال

حضور 198 بازیکن خراسانی در تیم های ملی فوتبال و فوتسال