مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آذر 1402 ساعت 16:252023-12-11اقتصادي

پرداخت 61 هزار فقره تسهیلات در استان قزوین توسط بانک قرض الحسنه مهر ایران


مدیر امور شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان قزوین گفت: از ابتدای امسال تاکنون حدود 61 هزار فقره وام پرداخت شده که 28 درصد وام های اعطایی بدون ضامن بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، کاوه نایینی در نشست خبری با اصحاب رسانه استان قزوین که ظهر امروز به مناسبت فرارسیدن سالگرد تاسیس بانک قرض الحسنه مهر ایران در سالن جلسات امور شعب این بانک در استان قزوین برگزار شد، به تشریح خدمات بانک قرض الحسنه مهر ایران در این استان پرداخت و اظهار کرد: بیش از 16 سال از خدمت بانک قرص الحسنه مهر ایران می گذرد و خوشبختانه در طول این سا ل ها به منابع قابل توجهی دست پیدا کرده به طوری که در بین بانک ها حرفی برای گفتن دارد.

وی افزود: در حال حاضر 300 هزار نفر از مردم استان قزوین مشتری بانک مهر ایران بوده و این بانک تقریبا 550 هزار سپرده دارد.

وی با اشاره به میزان تسهیلات پرداخت شده در سال جاری گفت: از ابتدای امسال حدود 61 هزار فقره وام به مبلغ نزدیک به 39 هزار میلیارد ریال در سطح استان پرداخت شده که 28 درصد وام های اعطایی بدون ضامن بوده و همچنین پرونده های آنلاین پرداخت شده حدود 34 هزار پرونده بوده است.

نایینی خاطرنشان کرد: امسال 321 فقره وام ازدواج و 402 فقره وام فرزندآوری به متقاضیان پرداخت شده است؛ البته رویکرد بانک قرض الحسنه در سال 1402 ایجاد اشتغا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت 61 هزار فقره تسهیلات در استان قزوین توسط بانک قرض الحسنه مهر ایران

پرداخت 61 هزار فقره تسهیلات در استان قزوین توسط بانک قرض الحسنه مهر ایران