مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1402 ساعت 11:252023-12-13سياسي

دیدار رییس جهاددانشگاهی با آیت الله حسینی بوشهری


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، صبح چهارشنبه 22 آذرماه حسن مسلمی نایینی رییس جهاددانشگاهی و تعدادی از معاونین و مدیران ارشد این نهاد در سفر به استان قم، - رییس جهاددانشگاهی در دیدار با آیت الله حسینی بوشهری با اشاره به اهمیت انتخابات پیش رو تاکید کرد: مسئولان موضوع انتخابات را جدی تر بگیرند تا با همکاری همه بخش ها مشارکت مردم برای شرکت در انتخابات آتی افزایش یابد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، صبح چهارشنبه 22 آذرماه حسن مسلمی نایینی رییس جهاددانشگاهی و تعدادی از معاونین و مدیران ارشد این نهاد در سفر به استان قم، با آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری امام جمعه و رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم دیدار و گفتگو کردند.

رییس جهاددانشگاهی در این دیدار ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) به اقدامات ددمنشانه رژیم صهیونیستی علیه مردم بیگناه غزه اشاره کرد و گفت: امیدواریم هرچه زودتر غده سرطانی رژیم صهیونسیتی در غزه ریشه کن شود و ان شاءالله بزودی در قدس نماز را به امامت رهبر انقلاب بخوانیم.

وی در ادامه با توجه به در پیش بودن انتخاب دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، به اقدامات فرهنگی جهاددانشگاهی توسط مرکز افکارسنجی ایسپا و خبرگزاری های ایکنا و ایسنا این نهاد اشاره کرد و گفت: مسئولان موضوع انتخابات را جدی تر بگیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار رییس جهاددانشگاهی با آیت الله حسینی بوشهری

دیدار رییس جهاددانشگاهی با آیت الله حسینی بوشهری