مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آذر 1402 ساعت 22:262023-11-22سياسي

فرمانده نیروی زمینی ارتش: ایران نظم نوینی را در جهان رقم خواهد زد


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، امیر کیومرث حیدری امشب در یادواره شهدای اراک اظهار کرد: بسیجیان انسان های فرهیخته، خداجو، بی ادعا و ولایت مداری هستند که در همه صحنه ها و آنهم نه به خاطر پول و مقام، بلکه به خاطر رضایت خداوند حضور دارند.

وی تصریح کرد: امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی به معنای واقعی از قدرت و اقتدار برخوردار است، اقتدار خود را از برکت وجود انقلاب و امام راحل عاریه گرفته است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه تنها پنج کشور در سازمان ملل حق وتو دارند، گفت: این پنج قدرت یک طرف میز می نشینند و روبروی آنها نماینده جمهوری اسلامی می نشیند و این یعنی اقتدار و این ارزشی است که انقلاب به کشور بخشیده است.

حیدری بیان کرد: هم اینک 156 فرستنده رادیو و تلویزیونی علیه حقانیت ایران شبانه روز فعالیت می کنند و این نشانه ای از اقتدار ماست.

وی ادامه داد: نظمی که در دنیا اتفاق افتاده، امروز آمایش سیاسی که در کشورهای دنیا می بینیم، دورانی را طی کردند تا در هر دوره یک وضعیتی ثابت شده است، جنگ جهانی اول که به پایان رسید، جهان نظم سیاسی جدیدی به خود گرفت، در جنگ جهانی دوم هم آمایش دیگر به وجود آمد و قطب شرق و غرب به وجود آمدند و تلاش کردند کشورهای دیگر را تحت سلطه خود درآوردند،اما انقلاب ما طلیعه دار یک نظم جدید د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده نیروی زمینی ارتش: ایران نظم نوینی را در جهان رقم خواهد زد

فرمانده نیروی زمینی ارتش: ایران نظم نوینی را در جهان رقم خواهد زد