مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 آذر 1402 ساعت 20:502023-11-27سياسي

از ظرفیت نخبگان استانی استفاده شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام عبدالحسین خسروپناه (دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی) در جمع اعضای جبهه انقلاب فرهنگی کهگیلویه وبویراحمد گفت: - دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت:از ظرفیت نخبگان استانی استفاده و به طور ویژه به هیئت های اندیشه ورز توجه شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام عبدالحسین خسروپناه (دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی) در جمع اعضای جبهه انقلاب فرهنگی کهگیلویه وبویراحمد گفت: با استفاده از سیستم هوشمند اوضاع فرهنگی استان ها را رصد می کنیم.

حجت الاسلام خسروپناه از تشکیل اتاق وضعیت فرهنگی خبر داد و گفت: در این اتاق وضعیت فرهنگی استان ها مورد بررسی قرار می گیرد.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی با اشاره به تدوین سند هوش مصنوعی و سند کوانتوم گفت: سند خوبی در خصوص کوانتوم نوشته شده است و می توان از تهیه این اسناد به عنوان سند تمدنی یاد کرد.

حجت الاسلام خسروپناه عنوان کرد: شورای عالی انقلاب فرهنگی 9 ماه پیش در حوزه جنگ شناختی و جنگ کوانتوم ورود کرده و دانشمندان و دانشگاه ها را فعال کردیم.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی با اشاره به اینکه به مصوبات دو دهه گذشته شورا ورود کردیم، گفت: وقتی بر روند مصوبه ای نظارت کنیم آن مصوبه عملیاتی و اجرایی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از ظرفیت نخبگان استانی استفاده شود

از ظرفیت نخبگان استانی استفاده شود