مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 آذر 1402 ساعت 14:202023-12-02سياسي

اجرای طرح طبیعت گردی در آشوراده مطابق قانون و مصوبات است


هیچ مشکلی برای اجرای طرح طبیعت گردی و گردشگری آشوراده وجود ندارد و اقدامات قدم به قدم بر اساس دستور رییس جمهور و مطابق مصوبات و قوانین اجرایی خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، علی محمد زنگانه صبح امروز در حاشیه مراسم درختکاری در گرگان، در گفت وگو با خبرنگاران در خصوص اتفاق روز گذشته در جزیره آشوراده و تناقض در مرزهای جغرافیایی، سیاسی و اداری استان های گلستان و مازندران اظهار کرد: تقسیمات کشوری و محدوده سیاسی که برای استان ها تعیین شده در برخی نقاط تکلیف به صورت واضح و روشن درباره مدیریت برخی دستگاه ها مثل منابع طبیعی و محیط زیست مشخص نشده است.

وی ادامه داد: حوزه های مسوولیتی دستگاه ها نیز باید به تبعیت از تقسیمات سیاسی باشد که متاسفانه این در برخی نقاط با استان های همسایه صورت نگرفته است.

استاندار گلستان گفت: ما این موضوع را با جدیت در دستور کار قرار دادیم ولی متاسفانه بخاطر برخی دخالت های بی جای برخی از عناصر که به زودی نام آنها را منتشر خواهم کرد، برخی از تغییر و تحولات انجام نشد و الان دچار مشکل هستیم.

زنگانه گفت: در محدوده هایی مثل پارک ملی گلستان، تالاب میانکاله و خلیج گرگان و مناطق حفاظت شده اینچنینی، برخی اسناد را دستکاری کردند و 12 و نیم کیلومتر محدوده تقسیمات را به سمت گلستان آورده و محدوده استان را ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح طبیعت گردی در آشوراده مطابق قانون و مصوبات است

اجرای طرح طبیعت گردی در آشوراده مطابق قانون و مصوبات است