مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 آذر 1402 ساعت 15:552023-12-08حوادث

دستگیری سارقان با 20 فقره سرقت در تبریز


فرمانده انتظامی شهرستان تبریز از دستگیری سارقان حرفه ای خودرو و داخل خودرو با 20 فقره سرقت و کشف خودرو سرقتی در دو عملیات جداگانه خبر داد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی فرمانده انتظامی شهرستان تبریز از دستگیری سارقان حرفه ای خودرو و داخل خودرو با 20 فقره سرقت و کشف خودرو سرقتی در دو عملیات جداگانه خبر داد.

سرهنگ یداله جهان آرا، گفت: در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی، ماموران کلانتری 20 تبریز،در حین گشت زنی هدفمند و کنترل خودروهای عبوری در سطح حوزه استحفاظی به یک سارق که درحال بازکردن خودروهای پارک شده درکنار خیابان مشکوک و آن را دستگیر کردند.

وی ادامه داد: متهم در مواجهه با مستندات به بزه ارتکابی خود به 15 فقره سرقت اعتراف کرد.

این مقام انتظامی افزود: دریک عملیات جداگانه ماموران پاسگاه اسپیران در حین گشت زنی درسطح حوزه استحفاظی به یک خودرو بدون پلاک مشکوک و آن را توقف کردند که در بررسی بعمل آمده خودرو سرقتی بوده و به مقر انتظامی انتقال دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان تبریز گفت:متهم پس از انتقال به مقر انتظامی به 5 فقره سرقت اعتراف و در بازرسی از خودرو،مقداری ابزار و آلات مسروقه کشف شد.

سرهنگ جهان آراء بیان کرد: ضمن اینکه هر دو متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل بعدی تحویل به مرجع قضایی شدند، از شهروندان خواست، درصورت م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری سارقان با 20 فقره سرقت در تبریز

دستگیری سارقان با 20 فقره سرقت در تبریز