مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 آذر 1402 ساعت 21:302023-11-28سياسي

نوجوانان کشور جهت ساخت تمدن اسلامی کسب دانش می نمایند


فرمانده سپاه شهرستان کازرون در جشنواره مالک اشتر بسیج دانش آموزی کازرون گفت: نوجوانان کشور جهت ساخت یک تمدن اسلامی کسب و دانش می نمایند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کازرون، سرهنگ پاسدار حسین حیاتی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون در جشنواره مالک اشتر بسیج دانش آموزی در کانون شهید عسکری این شهر با تسلیت ایام فاطمیه(س) اظهار داشت: نوجوانان کشور نسلی هستند تمدن ساز و نسلی که در همه دوران افتخاراتشان را نشان داده اند.

  وی به نام جشنواره که مزین به نام مالک اشتر  از اصحاب امیر المومنین(ع) است گفت و ادامه داد: مالک اشتر به عنوان یکی از برترین و بزرگترین فرمانده هان لشکر آقا امیرالمومنین(ع)می باشد که همواره به عنوان یک الگوه برتر معرفی می شود.

  فرمانده سپاه شهرستان کازرون تصریح داشت: جشنواره مالک اشتر بسیج دانش آموزی افتخاراتش در بیش از 200واحد بسیج دانش آموزی شهرستان کازرون انتخاب شده اند که در مناسبت های مختلف رتبه های برتر کسب نموده اند.

  وی تاکید داشت: امروز وظیفه جوانان و نوجوانان در بیانیه گام دوم انقلاب به خوبی ترسیم شده است، 40بار واژه جوان و نوجوان در بیانیه گام دوم انقلاب آمده، جوانان و نوجوانانی که آیندگان این انقلاب  هستند و ان شاء الله نسلی که باید تمدن ساز باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوجوانان کشور جهت ساخت تمدن اسلامی کسب دانش می نمایند

نوجوانان کشور جهت ساخت تمدن اسلامی کسب دانش می نمایند