مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1402 ساعت 11:502023-12-13دانش

ماجرای مصوبه ای که وضعیت کارکنان دانشگاه آزاد را تحت تاثیر قرار می دهد


آبان ماه جاری امسال بود که ابلاغ یک مصوبه از جانب شورای دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران بلاتکلیفی کارکنان این دانشگاه را پیش بینی کرد، در مقابل کارکنان دانشگاه نیز ضمن ارسال نامه ای به مسوولان خواستار پیگیری امر شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان محمودآباد، به تازگی رییس دانشگاه آزاد اسلامی جلسه ای حضوری با روسای واحدهای مختلف دانشگاه داشته و در این نشست اعلام شد؛ این دانشگاه اکنون زیان ده شده برای رهایی از این مسئله یکی از راهکارهایی که ارائه شد تعدیل نیرو است که بر این اساس نفرات مازاد با ارزشیابی و نمرات کسب شده به معاونت هماهنگی و برنامه ریزی استان مازندران ارسال، تا کارکنان را بازخرید یا جابه جا کنند.

طبق مصوبه نامه شماره 17825 مورخه 21 آبان ماه جاری شورای دانشگاه آزاد اسلامی استان و با اشاره به نامه 18398 مورخه 29 آبان ماه جاری بند یک صورت جلسه کارکنان مازاد این دانشگاه باید یا بازخرید شده و یا به استان های دیگر مهاجرت کنند که یک سردرگمی و بلاتکلیفی را در بین کارکنان به وجود آورده است.

کارکنان این دانشگاه می گویند با توجه به مشکلات مختلف، چگونه می توانند برای ادامه کار به استان قم یا اصفهان و یزد بروند؟ پر واضح است که با این مصوبه، بسیاری از خانواده ها وارد چالش و بحران خواهند شد، چرا که باید کارهای اجرایی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای مصوبه ای که وضعیت کارکنان دانشگاه آزاد را تحت تاثیر قرار می دهد

ماجرای مصوبه ای که وضعیت کارکنان دانشگاه آزاد را تحت تاثیر قرار می دهد