مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 آذر 1402 ساعت 13:452023-11-23اجتماعي

عضو شورای شهر تهران: ایجاد راه های دسترسی به بیمارستان کودکان حکیم ضروری است


رییس کمیسیون عمران و حمل ونقل گفت: مترو بیمارستان کودکان حکیم باید از خط 3 انشعاب داده شود و نباید موکول به ساخت خط 11 باشد؛ بلکه باید هرچه سریعتر و پس از احداث پایانه دسترسی به بیمارستان  داده شود.

- رییس کمیسیون عمران و حمل ونقل گفت: مترو بیمارستان کودکان حکیم باید از خط 3 انشعاب داده شود و نباید موکول به ساخت خط 11 باشد؛ بلکه باید هرچه سریعتر و پس از احداث پایانه دسترسی به بیمارستان  داده شود.

رییس کمیسیون عمران و حمل ونقل شورای اسلامی شهر تهران گفت: باید هرچه سریعتر دسترسی حمل و نقل عمومی و خصوصاً مترو برای بیمارستان کودکان حکیم ایجاد شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایلنا به نقل از شهر، سید جعفر تشکری هاشمی رییس کمیسیون عمران و حمل ونقل شورای اسلامی شهر تهران در جریان بازدید از بیمارستان کودکان حکیم و همچنین بررسی آخرین وضعیت پروژه پایانه خط 3 مترو در بزرگراه آزادگان و احداث ایستگاه مترو بیمارستان کودکان حکیم با اشاره به اهمیت دسترس پذیری بیمارستان کودکان حکیم اظهار کرد: مترو بیمارستان کودکان حکیم باید از خط 3 انشعاب داده شود و نباید موکول به ساخت خط 11 باشد؛ بلکه باید هرچه سریعتر و پس از احداث پایانه دسترسی به بیمارستان  داده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عضو شورای شهر تهران: ایجاد راه های دسترسی به بیمارستان کودکان حکیم ضروری است

عضو شورای شهر تهران: ایجاد راه های دسترسی به بیمارستان کودکان حکیم ضروری است