مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 آذر 1402 ساعت 09:252023-11-29اقتصادي

کاهش رتبه ساوه در وقوع سرقت و تصادفات در استان مرکزی


معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان مرکزی گفت: سرقت در عناوین اتهامی شهرستان ساوه از رتبه نخست به چهارم کاهش یافته و تعداد تصادفات شهری نیز کاهش چشمگیری داشته است.

- ایسنا/مرکزی معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان مرکزی گفت: سرقت در عناوین اتهامی شهرستان ساوه از رتبه نخست به چهارم کاهش یافته و تعداد تصادفات شهری نیز کاهش چشمگیری داشته است.

محسن خیرمند در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به کاهش آمار وقوع تصادفات منجر به فوت در شهرستان ساوه اظهار کرد: در نیمه نخست سال جاری آمار تصادفات منجر به فوت درون شهری در ساوه 31 درصد و جرحی 9 درصد کاهش داشته است.

وی با بیان اینکه آمار تصادفات برون شهری منجر به فوت نیز 6 درصد کاهش، جرحی یک درصد کاهش و خسارتی 47 درصد افزایش یافته است، اظهار کرد: عدم رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی عمده ترین دلیل وقوع تصادفات است که ضرورت دارد دوربین های کنترل ترافیکی بیشتری در محورهای مواصلاتی فعال شوند.

وی تصریح کرد: توسعه تعداد دوربین های کنترل سرعت در استان مرکزی یکی از اقدامات مثبت در سال های اخیر بوده که موجب شده است، متوسط سرعت خودرو که در جاده های استان بالا بود، کاهش یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش رتبه ساوه در وقوع سرقت و تصادفات در استان مرکزی

کاهش رتبه ساوه در وقوع سرقت و تصادفات در استان مرکزی