مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 آذر 1402 ساعت 12:312023-12-08اقتصادي

کهگیلویه و بویراحمد برای عبور کامل از محرویت چند 1000 میلیارد نیاز دارد؟


رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد گفت: 85 همت برای تکمیل پروژه ها و ارتقا و توسعه شاخص های کهگیلویه وبویراحمد در بخش های مختلف مورد نیاز است(هر هزار میلیارد تومان معادل با یک همت است).

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، جهانگیر شاهینی در نشست با دانشجویان دانشگاه های استان که به مناسبت روز دانشجو برگزار شد، اظهار کرد: برای توسعه کهگیلویه و بویراحمد یک برنامه در افق 20 ساله به صورت دوره های پنج ساله تدوین شده است.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد گفت: این اعتبارات باید از طریق روش های مختلف از جمله منابع عمومی دولت، مشارکت ها عمومی خصوصی ، مولدسازی، تهاتر، سفرهای استانی، استفاده از ظرفیت های نهادهای حمایتی، و.

تامین شود.

وی بیان کرد: در سفر امسال رییس جمهور به استان 10 هزار میلیارد ریال در بخش اقتصادی و 13 هزار و 400 میلیارد ریال در بخش عمرانی تصویب شد که تخصیص آن می تواند بخشی از این عقب ماندگی ها را جبران کند.

این مسوول خاطرنشان کرد: استان در 35 بخش ظرفیت توسعه دارد که بزرگترین آن گردشگری، آب، کشاورزی، صنعت و صنایع پایین دستی نفت است.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: خاموشی یک هزار و 200 دقیقه ای برق، هدر رفت 40 درصد آب بر اثر فرسودگی شبکه، داشتن تنها 260 کیل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کهگیلویه و بویراحمد برای عبور کامل از محرویت چند 1000 میلیارد نیاز دارد؟

کهگیلویه و بویراحمد برای عبور کامل از محرویت چند 1000 میلیارد نیاز دارد؟