مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 آذر 1402 ساعت 12:152023-12-05اقتصادي

بانوی نیک اندیش مازندرانی، ارثیه 5 میلیارد تومانی را به هلال احمر اهداء کرد


یکی از افراد نیک اندیش، بانویی ساکن شهرستان سیمرغ استان مازندران خانم فوزیه بابایی است که در اقدامی ارزشمند ارثیه 5 میلیارد تومانی خود را به جمعیت هلال احمر استان اهداء کرد تا در راستای توسعه زیرساخت های امدادی مورد بهره برداری قرار گیرد.

- ایسنا/مازندران یکی از افراد نیک اندیش، بانویی ساکن شهرستان سیمرغ استان مازندران خانم "فوزیه بابایی" است که در اقدامی ارزشمند ارثیه 5 میلیارد تومانی خود را به جمعیت هلال احمر استان اهداء کرد تا در راستای توسعه زیرساخت های امدادی مورد بهره برداری قرار گیرد.

نیک اندیشی و نیک سیرتی موهبتی الهی است که خداوند در ذات بشر قرار داده است.

این ارزش عظیم که گاهی با اهداء و بخشش اموال و دارایی های مادی به سازمان های مردم نهاد و عام المنفعه نظیر هلال احمر نمود می یابد جنسیت و زن و مرد نمی شناسد و چه بسا بانوان بسیاری در این عرصه پیشتاز هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فوزیه بابایی در گفت وگو با خبرنگاران، با بیان اینکه بیش از 3 سال است که با جمعیت هلال احمر مازندران همکاری دارم و حسی که مرا به این سازمان وصل کرد تلاش صادقانه و بی ادعای اعضای این مجموعه برای کاهش درد و رنج مردم و کمک به همنوعان است، اظهار کرد: واقعیت این است که انسان از این همه شوق و شور جوانان، داوطلبان، امدادگران و نجاتگران هلال احمر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانوی نیک اندیش مازندرانی، ارثیه 5 میلیارد تومانی را به هلال احمر اهداء کرد

بانوی نیک اندیش مازندرانی، ارثیه 5 میلیارد تومانی را به هلال احمر اهداء کرد