مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 آذر 1402 ساعت 09:552023-11-25پزشكي

ناظران بیمه سلامت در کرمانشاه حواس شان به همه چیز هست


مدیرکل بیمه سلامت استان کرمانشاه گفت: ناظران بیمه سلامت حواس شان به همه چیزهست چون بیمه سلامت مدافع حق بیمه شدگان است و از تحمیل هزینه های اضافی به آن ها جلوگیری می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، رضا تحویلیان مدیرکل بیمه سلامت استان کرمانشاه با تبریک هفته بسیج، در نشست کارشناسان ناظر در بیمارستان استان کرمانشاه، اظهار کرد: ناظران بیمه سلامت در کرمانشاه حواس شان به همه چیز هست.

وی ادامه داد: بیشترین هزینه های درمانی بیمه شدگان از طریق بررسی اسناد در مراکز بستری و یا سرپایی و بیمارستان ها توسط کارشناسان ناظر انجام می شود.

مدیرکل بیمه سلامت استان کرمانشاه افزود: بخش عمده فعالیت اداره کل و در نتیجه رضایتمندی بیماران در نحوه عملکرد کارشناسان ناظر است و باید عوامل نارضایتی مردم شناسایی و بر طرف شود.

وی با اشاره به دهک بندی آحاد جامعه، گفت: برای تحت پوشش قرارگرفتن دهک های مختلف و پرداخت هزینه های درمانی، به خصوص دهک های 1 و 2  و 3 در بیمارستان های دولتی، امتیازات خوبی در نظر گرفته شده و نیابد مردم در خصوص بیمه شدن و پرداخت هزینه های درمانی با مشکل مواجه شوند و پرداخت از جیب بیماران باید به حداقل برسد و اطلاع رسانی در خصوص بخشنامه ها ودستورالعمل های سازمانی به خصوصا در بخش پذیریش بیمارستان ها انجام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناظران بیمه سلامت در کرمانشاه حواس شان به همه چیز هست

ناظران بیمه سلامت در کرمانشاه حواس شان به همه چیز هست