مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 آذر 1402 ساعت 21:402023-12-06اقتصادي

امضای تفاهمنامه های تجاری مسقط و تهران و برنامه ریزی برپایی نمایشگاه مشترک شیلات


رسانه های عمانی نوشتند که هیات تجاری عمان در ایران تفاهمنامه های همکاری تجاری بخصوص در زمینه شیلات به امضا رساند و دو کشور برای برپایی نمایشگاه بین المللی مشترک صنایع شیلات برنامه ریزی کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصاد بین الملل خبرگزاری فارس، رسانه های عمانی سفر  هیات بزرگ تجاری به تهران را در راستای تقویت همکاری های اقتصادی دو کشور به ویژه در زمینه صنایع شیلات و آبزیان مهم توصیف کردند.

یک هیئت تجاری از اتاق بازرگانی و صنایع عمان شعبه استان باطنیه شمالی این کشور امروز چهارشنبه در  تهران، با همتایان خود از تجار و صاحبان شرکت های تجاری در جمهوری اسلامی ایران، جلسات و نشست هایی برگزار کردند.

این هیات عمانی بخشی از کاروان وزیر تجارت و صنعت عمان در سفر به ایران را تشکیل می دهند که سعید بن علی العبری، رییس شعبه اتاق بازرگانی باطنیه شمالی و  شمار دیگری از تجار عمانی نیز آنها را همراهی می کنند و البته چند روز زودتر از وزیر خود را به تهران رساندند.

برپایی نمایشگاه بین المللی مشترک شیلات در عمان در این دیدارها و نشست ها درباره موضوع  برپایی نمایشگاه بین المللی مشترک صنایع ماهی به میزبانی استان صحار عمان  در سال 2024   و حوزه هایی که این نمایشگاه شامل خواهد شد و شرکت های متخصصی که از کشورهای مختلف جهان در زمینه صنعت پرورش ماهی حضو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امضای تفاهمنامه های تجاری مسقط و تهران و برنامه ریزی برپایی نمایشگاه مشترک شیلات

امضای تفاهمنامه های تجاری مسقط و تهران و برنامه ریزی برپایی نمایشگاه مشترک شیلات