مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 آذر 1402 ساعت 12:352023-12-05فرهنگي

روزهای پر ترافیک تئاتر در گچساران و 2 نمایشی که روی صحنه می رود


رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران گفت: از هفتم تا پانزدهم آذرماه نمایش (نسناس) و ونمایش (لولیدن در خواب کسی که هرگز نخوابیده بود) در اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان به روی صحنه می روند.

- اورنگ نارکی در گفت وگو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد:از مهرماه تا آذر 20 اثر نمایشی در قالب تئاتر صحنه ای ، خیابانی و نمایشنامه خوانی با موضوعات دفاع مقدس، آسیب های اجتماعی، بومی، محلی، سنتی وآیینی به تعداد 65 نوبت اجرای عمومی و جشنواره ای اجرا شده است.

وی بیان کرد: این 20 اثر در اولین جشنواره استانی تئاتر خیابانی معبر و سی و پنجمین جشنواره تئاتر استانی فجر و اجرای عمومی به اجرا در آمده اند که مورد استقبال مخاطبین قرار گرفتند.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران تصریح کرد: ظرفیت بالای هنرمندان تئاتر در شهرستان نیاز به توجه بیشتر دارد زیرا هنرمندان با تمام کمبودها و مشکلات موجود تلاش می کنند چه در عرصه خیابانی و چه در عرصه صحنه ای، چراغ تئاتر گچساران روشن بماند.

وی گفت: جشنواره های تئاتری محل کشف استعدادها و رقابت سازنده اهالی تئاتر است و با برپایی هر جشنواره شور و شوقی وصف ناپذیر به سالن ها و تماشاخانه ها تزریق می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روزهای پر ترافیک تئاتر در گچساران و 2 نمایشی که روی صحنه می رود

روزهای پر ترافیک تئاتر در گچساران و 2 نمایشی که روی صحنه می رود