مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 آذر 1402 ساعت 15:352023-11-23اقتصادي

شانزدهمین نمایشگاه تخصصی کشاورزی در استان مرکزی برگزار می شود


رییس جهادکشاورزی استان مرکزی گفت: شانزدهمین نمایشگاه تخصصی کشاورزی، نهاده ها، ماشین آلات؛ صنایع تبدیلی، دام و طیور، آبزیان، باغبانی، داروهای دامپزشکی و صنایع وابسته از 14 تا 17 آذر در محل دائمی نمایشگاه های دائمی اراک در فضایی به مساحت 10 هزار مترمربع .

- ایسنا/مرکزی رییس جهادکشاورزی استان مرکزی گفت: شانزدهمین نمایشگاه تخصصی کشاورزی، نهاده ها، ماشین آلات؛ صنایع تبدیلی، دام و طیور، آبزیان، باغبانی، داروهای دامپزشکی و صنایع وابسته از 14 تا 17 آذر در محل دائمی نمایشگاه های دائمی اراک در فضایی به مساحت 10 هزار مترمربع با حضور فعالان اقتصادی از داخل و خارج استان برگزار می شود.

علی صفری دوم آذرماه در نشست با اصحاب رسانه اظهار کرد: وظیفه اصلی وزارت جهادکشاورزی تامین امنیت غذایی در کشور است که به تبع آن سازمان جهادکشاورزی در استان این ماموریت را دنبال می کند.

وی افزود: استان مرکزی علیرغم اینکه بیشتر به رویدادهای صنعتی می پردازد اما در تولید کالای اساسی نیز خودکفا است و مازاد تولید را به سایر استان ها صادر می کند.

رییس جهادکشاورزی استان مرکزی تصریح کرد: آموزش و ترویج، ابزارهایی برای رسیدن به امنیت غذایی هستند، اگر ترویج و آموزش به خوبی انجام شود، بهره برداران می توانند افزایش بهره وری داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شانزدهمین نمایشگاه تخصصی کشاورزی در استان مرکزی برگزار می شود

شانزدهمین نمایشگاه تخصصی کشاورزی در استان مرکزی برگزار می شود