مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1402 ساعت 11:302023-12-13اقتصادي

1886 مهدی شهری آموزش های مهارتی را فراگرفتند


سرپرست اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان سمنان گفت: امسال یک هزار و 886 نفر در شهرستان مهدی شهر آموزش های مهارتی را فراگرفتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مهدی شهر، محمود فیض، سرپرست اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان سمنان صبح امروز در نشستی با مدیران و مؤسسان آموزشگاه های آزاد شهرستان مهدی شهر، بر لزوم تقویت آموزشگاه های فنی و حرفه ای آزاد به منظور توسعه مهارت آموزی در این شهرستان تأکید کرد.

وی با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون یک هزار و 886 نفر در شهرستان مهدی شهر آموزش های مهارتی را فراگرفته اند، گفت: از این تعداد، یک هزار و 35 نفر در مراکز آموزش فنی و حرفه ای خواهران مهدی شهر و شهمیرزاد، 641 نفر در مرکز آموزش فنی و حرفه ای برادران مهدی شهر و 210 نفر نیز در آموزشگاه های فنی و حرفه ای آزاد این شهرستان آموزش های مهارتی را فراگرفته اند.

سرپرست اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان سمنان با اشاره به تسهیل در فرآیند تأسیس آموزشگاه آزاد و صدور مجوز در سه روز کاری گفت: این اقدام ورود رقبای جدید را باعث خواهد شد که بر این اساس ماندن و موفقیت در فضای رقابتی نیازمند خلاقیت و تغییر در سبک های مدیریتی گذشته خواهد بود.

فیض با تأکید بر ضرورت تعامل و همکاری آموزشگاه های فنی و حرفه ای آزاد مهدی شهر با مراکز آموزش فنی و حرفه ای دولتی این شهرس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1886 مهدی شهری آموزش های مهارتی را فراگرفتند

1886 مهدی شهری آموزش های مهارتی را فراگرفتند