مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آذر 1402 ساعت 10:402023-12-12سياسي

استقبال از شهدای خوشنام با عطر و بوی فاطمی


مردم شهید پرور و ولایت مدار نوشهر میزبان هشت شهید خوشنام هشت سال دفاع مقدس شدند و پیکر شهدا را بر روی دستان خود تشییع کردند.

- همزمان با ایام فاطمیه، شهرهای مازندران میزبان شهدای گمنامی است که بعد از هشت سال در خوشنامی وارد خاک وطن شدند؛ شهرستان نوشهر نیز میزبان پیکر پاک و مطهر هشت شهید خوشنام دفاع مقدس است.

صبح امروز این مراسم با مسئولان استانی، شهرستانی و آحاد مردم شهید پرور و همیشه در صحنه شهرستان نوشهر در مقابل مسجد جامع برگزار شد.

طبق برنامه ریزی های انجام شده، با ورود شهدای گمنام به شهرستان نوشهر چندین مراسم استقبال و شب وداع برای این هشت شهید خوشنام درچند نقطه از شهرستان انجام می گیرد.

بعد از استقبال عمومی که از شهدا به عمل آمد دانش آموزان نوشهری در مصلی امام خمینی این شهرستان میزبان ویژه یکی از شهدا شدند تا در حال و هوای خود برای شهید خوشنام هشت سال دفاع مقدس یادواره برگزار کنند.

آیین استقبال از این شهدای گرانقدر تا ساعت 23 در محلات و بخش های مختلف نوشهر از جمله بخش کجور و بخش مرکزی برگزار می شود.

خطه لاله خیز کجور از ساعت 9 صبح در ورودی بخش کجور روستای دوآب میزبان یکی از شهدا است که این آیین در ساعت 9:30 در ورودی شهر پول و سپس ویژه برنامه یاد و خاطره شهدای خوشنام ساعت 10 صبح در دبیرستان حضرت زینب (س) کجور برگزار خواهد ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقبال از شهدای خوشنام با عطر و بوی فاطمی

استقبال از شهدای خوشنام با عطر و بوی فاطمی