مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 آذر 1402 ساعت 13:402023-12-03سياسي

آبرسانی به 497 روستای استان کرمان در طرح نهضت آبرسانی مرد میدان


فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان از آبرسانی 497 روستای استان در قالب طرح نهضت آبرسانی مردم میدان خبر داد و گفت: در این طرح حتی روستاهای دارای چهار خانوار را نیز آبرسانی خواهیم کرد اما اولویت اول ما آبرسانی به روستاهای بالای 20 خانوار و سپس روستاهای دارای تنش آبی است.

- آبرسانی به 497 روستای استان کرمان در طرح نهضت آبرسانی "مرد میدان" ایسنا/کرمان فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان از آبرسانی 497 روستای استان در قالب طرح نهضت آبرسانی مردم میدان خبر داد و گفت: در این طرح حتی روستاهای دارای چهار خانوار را نیز آبرسانی خواهیم کرد اما اولویت اول ما آبرسانی به روستاهای بالای 20 خانوار و سپس روستاهای دارای تنش آبی است.

سردار محمدعلی نظری امروز 12 آذرماه در آیین افتتاح طرح جهاد آبرسانی به روستای کبوترخان و حومه رفسنجان اظهار کرد: حجم کار در انتقال آب به روستای کبوترخان و حومه رفسنجان بسیار زیاد بود و جزء پروژه های برتر کشور محسوب می شود.

وی در ادامه به پروژه نهضت آبرسانی مرد میدان اشاره کرد و افزود: با عارضه یابی، روستاهای دارای تنش آبی را احصا کردیم.

نظری با اشاره به شناسایی حدود 1200 روستای دارای تنش آبی یا فاقد آب شرب پایدار در استان کرمان تصریح کرد: طرح نهضت آبرسانی مرد میدان با همکاری خیران و گروه های جهادی بسیج سازندگی محلی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آبرسانی به 497 روستای استان کرمان در طرح نهضت آبرسانی مرد میدان

آبرسانی به 497 روستای استان کرمان در طرح نهضت آبرسانی مرد میدان