مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 آذر 1402 ساعت 15:202023-11-24فرهنگي

در آیین افتتاحیه روزهای فرهنگی ترکمنستان در ایران چه گذشت؟


هفته فرهنگی ترکمنستان امروز پنجشنبه 2 آذر در تالار هنر اصفهان با حضور مقامات عالی فرهنگی و هنری دو کشور ایران و ترکمنستان در اصفهان افتتاح شد.

- هفته فرهنگی ترکمنستان امروز پنجشنبه 2 آذر در تالار هنر اصفهان با حضور مقامات عالی فرهنگی و هنری دو کشور ایران و ترکمنستان در اصفهان افتتاح شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این رویداد با حضور 40 تن از هنرمندان و وزیر فرهنگ ترکمنستان از 2 تا 5 آذر 1402 در شهر تاریخی اصفهان برگزار می شود و هنرمندان ترکمنی در حوزه هنرهای تجسمی، موسیقی، صنایع دستی، فیلم و سینما آثار خود را به مخاطبان ارائه می کنند.

بنای دولت سیزدهم گسترش تعاملات با کشورهای همسایه است وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه آیین افتتاح روزهای فرهنگی ترکمنستان که در اصفهان برگزار می شود، در جمع خبرنگاران گفت: سال آینده فیلم مشترک با موضوع مرحوم مختوم قلی از مفاخر مشترک دو کشور ایران و ترکمنستان به مناسبت سیصدمین سال تولد وی ساخته خواهد شد.

محمدمهدی اسماعیلی با تاکید بر این مطلب، افزود: رویکرد دولت سیزدهم افزایش تعاملات با کشورهای دوست و همسایه است.

وی تصریح کرد: سال گذشته در عشق آباد هفته فرهنگی ایران را برگزار کردیم و دوستان ترکمنستان تمایل داشتند تا هفته فرهنگی خود را در شهر تاریخی اصفهان برگزار کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در آیین افتتاحیه روزهای فرهنگی ترکمنستان در ایران چه گذشت؟

در آیین افتتاحیه روزهای فرهنگی ترکمنستان در ایران چه گذشت؟